Reklamace a vrácení zboží
Nebojte se nakoupit, v případě, že zboží nesplňuje vaše očekávání, jednoduše nám ho zašlete nazpět. Tak můžete učinit až 30 dnů od doručení Vaši zásilky.
Pokud máte podezření, že se zboží poškodilo během přepravy, zašlete nám neprodleně na email info@desvo.cz fotografii balíku i poškozeného zboží. Díky tomu můžeme okamžitě jednat s dopravcem na náhradě škody.
Jak postupovat při vrácení zboží
Zboží nám můžete do 30 dnů ode dne doručení vrátit. Stačí, když ho v neporušených a nepoškozených původních obalech zašlete zpět spolu s informací, že v souladu s § 1829 odstupujete od kupní smlouvy č. (číslo Vaší objednávky). Zaplacenou částku Vám vrátíme na Váš osobní účet, stačí jen připojit číslo bankovního účtu a po převzetí zboží u nás na skladě Vám bude nejpozději do 14 dnů (standartně do týdne) navrácena částka.
Zabalené zboží ochráněné proti jejímu poškození zasílejte na adresu:
Pavel Langer
Bezručova 514
Studénka, 742 13
Postup uplatnění reklamace
Napište nám na e-mail info@desvo.cz s číslem Vaší objednávky, číslem bankovního účtu kde budou peníze navráceny. Jakmile k nám zboží zpátky doputuje, vrátíme Vám vaše peníze na účet, který nám poskytnete. Dále uveďte důvod reklamace (popis závady zobží) a fotografii poškozeního zboží i balíku, ve kterém produkt dorazil.
Kompletní reklamované zboží (nikoliv pouze poškozenou část) zasílejte zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:
Pavel Langer
Bezručova 514
Studénka, 742 13
Pozor, reklamaci nelze podat telefonicky! Zboží, které bude na naši adresu zasláno bez vysvětlení, bude obratem zasláno zpět.
Reklamační řád
Práva z vadného plnění
Na zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek a lhůt uvedených v záručních listech jednotlivých výrobků. Minimální záruční lhůta je 24 měsíců. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí předmětu plnění. V případě výskytu vady předmětu plnění, na kterou se vztahuje záruka, kupující uplatňuje zajištění opravy přímo u prodejce.
Minimální záruční lhůta
Při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 24 měsíců, nestanoví-li zvláštní právní předpis lhůtu delší. V případě, že je na produkt poskytována delší záruční lhůta, její délka je vyznačena na faktuře, případně v záručním a dodacím listu.
Reklamace zboží
Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha výrobku) bude toto zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená celá cena zboží zpět. V takovém případě bude oproti daňovému dokladu vráceno také poštovné (stačí doklad spolu s číslem objednávky zaslat na info@desvo.cz). Poštovné vám bude vráceno ve výši, která odpovídá nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.